tisdag, april 22

Bristen på kommentarer beror nog på en blandning av att jag suger på att skriva och att folk suger på att kommentera... (logiskt)
Jag tappar som suget att skriva när det inte spelar någon roll för någon annan. För bloggen har jag för att andra ska ha tidsfördriv och få veta lite mer om mig. Det andra har jag min dagbok till.
Bara så ni vet. Klaga inte på att jag inte skriver ofta då.

Nu är halken bortgjord också, bara ett steg kvar. Men det lär nog dröja ett tag innan jag får körkortet ändå. Tur att det är väntetid på uppkörningen, så att jag hinner köra lite mer :P

3 kommentarer:

  1. hmm, du har klarat mer än hälften, typ 3/4. det är inte så långt kvar ändå. Men det känns sådär drygt och farligt i slutet, ack jag vet.

    SvaraRadera
  2. Eller typ två tredjedelar? :P :D
    Mm, drygt och farligt = sant

    SvaraRadera
  3. Jag tror på tre fjärdedelars tredjedel, för kompromiss. Uppkörningen är inte så livsfarlig som man kan tro, och du skriver ändå för lite.

    SvaraRadera