måndag, april 14

Huvudvärk...

Idag vill jag skicka en ovänligt sinnad tanke till alla de busschaufförer som ser att jag håller på att ramla när de drar iväg direkt efter jag har hoppat på, och som sedan kör så ryckigt att jag håller på att falla nästan tre gånger innan jag kommit dit jag vill sitta.
Kan jag inte sätta mig någonstans där fram, kanske ni undrar? Och nej, det kan jag inte. Inte efter det att jag kommit på att ifall bussen krockar med typ en långtradare så ryker de som sitter längst fram. Sitter man långt bak klarar man sig förhoppningsvis med några få skador.
Hursom: tvi dig, elaksinnade busschaufför!

Min syster har "tvingat" mig att börja se en ny anime: Gakuen Alice, som inte bara är beroendeframkallande (som allting som jag fastnar för, vilket är i princip allt) utan också fruktansvärt gullig. Hur som helst så tar animen slut helt abrubt, och mangan tar vid. Saken är bara den att animen slutar när det är som mest spännande, och det tar jättelång tid att läsa mangan jämfört med att se animen, så nu sitter jag och läser det där och det tar typ ÅR! Och det gör att jag struntat i skolarbete för att kunna se/läsa det där. Suck.

På tal om skolarbete så borde jag sticka och skriva mitt förbaskade svenskatal nu. Jag vet att det kanske är lite sent påkommet, eftersom talet är imorgon, men jag har i alla fall skrivit hälften. Frågan är bara vad resten ska handla om. Och om jag överhuvudtaget har en röd tråd som kommer att framgå.

Till helgen ska jag bjuda lite folk på fika (fredag, närmare bestämt) och du är INTE bjuden! (skämt åsido så är förmodligen alla som läser min blogg folk som är bjudna, eftersom ni actually give a damn about my life ^^ vilket inte är så negativt)

Förresten: starta en intressant smsdiskussion med mig! Jag har gratis sms och jag smsar alldeles för lite, men det är för att jag blivit för lat för att svara på sms som är korta. Eller så har jag kanske blivit för fantasilös för att komma på något svar som kan fortsätta konversationen.

OCH HEY! Jag gillar bilden under det här inlägget. Jag skulle göra något i Photoshop och det där blev resultatet (inte riktigt som jag hade tänkt mig, men det blev ändå rätt coolt).
Rubriken till bilden kan ifrågasättas, eftersom jag var rejält trött och bara ville gå och lägga mig, men erkänn att den ändå är rätt frän. Frän.... Frän Fajn

3 kommentarer:

  1. Det bästa tipset mot busschaffisar är att sluta hälsa på de dumma... Det gör jag, och jag tror att innerst inne blir de ledsna när de märker att jag hälsar på alla andra. Bwahaha! >=D

    Skriv resten av talet om ninjas, då behövs ingen röd tråd för alla kommer att chockas över hur cool du plötsligt blev och började snacka ninjas! :O

    Hoppas du roar oss rejält på fredag, annars blir det aga. >=O

    Bara för att du har gratis sms xO

    Hahaha, jag såg bilden igår och undrade vad i hela friden hon tänkt när hon gjort den, och inte förrn idag såg jag att det var ett ansikte där xD

    Du får också ett + för att du skrev mycket idag :>

    SvaraRadera
  2. Haha, jag brukar egentligen alltid skriva sådär mycket, men typ ta bort mer än hälften för att jag undrar varför folk egentligen skulle bry sig xD Men äh, det är roligare såhär ^^

    Självklart blir de ledsna, och jag klarar inte av att göra folk ledsna medvetet :(

    Mitt tal lär definitivt INTE handla om ninjas xD

    Nej, jag ska tråka sönder er till döds!

    Ja, det är synd att ingen annan har gratis sms :/

    Hahahahaha xD tja, det är klart... det kanske är svårt att se.. Inte för mig, eftersom jag gjort den, men :P

    ^^ tack

    SvaraRadera
  3. jag är ju väldigt besviken... jag läser din blogg ju mer eller mindre regelbunden och jag är inte bjuden... inte att jag skulle komma, men du fattar ;)

    bilden är faktiskt riktigt bra!

    och vad tror du förresten vad jag gör på min blogg? jag skriver på dålig svenska om saker som de få som läser inte har någon relation till för att det händer hur många mil som helst långt bort. men det finns väl ändå folk som läser det. (även om jag tror att det är inte mer än kanske två, tre pers som läser det verkligen)

    SvaraRadera