söndag, april 6

Kärlek i Skellefteå

Idag har jag och Julia gjort staden farlig, men främst har vi varit kärleksfulla mot det mesta vi hittat. Bland annat teh hjort. Jag har även spenderat upp mina sista ören (ehum, 300kr) på pengar till mobilen (gratis sms, here i come!).

Igår var jag och Svahn hos Samuel och såg film. Har kommit fram till att jag hatar filmer utan lyckliga slut. Eller filmer utan slut alls. Men främst de med dåliga slut.
Det sög också att vi inte kunde fara och se Albins band spela på Campus (för att jag inte är arton än...) Det hade varit grymt..

På tal om film så såg jag Eragon idag, vilken faktiskt var bättre än jag hört att den skulle vara. Jag har även sett Bolibompa (hell yeah), Körslaget och reprisen av gårdagens Så ska det låta. Wohoo, jag är typ tv-nörd by now ;) Ehm, ja. Disneydags var bäst iaf :)

Sedan har jag hunnit spela rätt mycket piano, och jag tror att jag börjar komma mig någonvart snart. Synd bara att man inte kan sjunga när familjen är hemma. Inte högt i alla fall.

Alltså, jag är trött, jag borde gå och lägga mig.

5 kommentarer:

  1. Jag kommer aldrig någonsin lyssna på dina åsikter om filmer igen, Eragon måste vara en av de sämsta filmerna som gjorts på gud vet hur länge.

    SvaraRadera
  2. Btw - http://youtube.com/watch?v=KT_OYBXZxwM&feature=related
    XDXDXD

    SvaraRadera
  3. Jag höjde den inte till skyarna, Samuel. Jag sa att den var bättre än jag hört alla andra säga att den var. Vilket iofs. du säkert kan grunda din åsikt på.

    Haha, alltså what!?

    SvaraRadera
  4. Respons till din kommentar om Eragon: Jag tänker inte prata med dig mer.

    SvaraRadera
  5. xD suck, ni var då inte bra kompisar :P

    SvaraRadera