måndag, april 28

Mamma har skaffat ett nytt intresse och det heter TRADERA. Tidigare var det Blocket, men tydligen är Tradera mycket roligare.

Efter en lång skoldag (halv nio till tjugo i åtta) är jag finally back home. Känns skönt. Idag har jag blivit mobbad för min hesa (enligt mig COOLA) röst, ätit pommes och ööööh, suttit och väntat. Eller, vi väntade egentligen. Egentligen hade vi ju projektarbetesmässa, men det kändes verkligen som att vi satt och väntade på någonting. I och för sig väntade vi ju på att få fara därifrån...

Jag mår inte 100 % bra, så jag tror att jag ska dricka lite te och mysa ner mig i en filt och se någon bra (?) film. Imorgon är jag ledig, trallala! (fast jag har egentligen S&F, men tror jag ska maila och säga att jag jobbar hemma)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar