fredag, juni 20

Idag är det: midsommar, fredag, mulet


Dagens...

Humör: Uppåt
Låt: Oasis - Don't look back in anger
Kläder: grönt leopardlinne, svarta shorts, diverse träsmycken... och målade naglar i rödbrunt!
Aktiviteter: Vaknat, förgäves försökt ta mig till stan, tränat på "Över gränsen", städat, duschat, ätit grillat (mätt!) och spelat guitar-hero...
Kommande aktiviteter: teater och "jag krigar"
Ovanliga händelse: Jag har gjort en playlist enbart med låtar jag blir riktigt glad av.. Av all min musik så blev det totalt 9 låtar... Jag behöver mer musik jag blir glad av.

Playlist:

In Benny We Trust (bresciani.se) - Det här är mitt långfinger
My Darling YOU! - Please don't talk to me, I fall in love so easily
Ramones - Bonzo goes to Bitburg
Melody Club - Palace Station
Yeti - The last time that you go
Arctic Monkeys - I bet that you look good on the dancefloor
The Killers - Somebody told me
Oasis - Don't look back in anger
Lady Soveregin - Love me or hate me


(Måste bara påpeka att jag inte vet vad som hände på sista låten. Inte alls musik jag tycker är bra egentligen, men jag blev sjukt glad när jag hörde den.. Den finns på min dator eftersom jag hade med den i en musiktävling och tänkte vara lite "bred" musikmässigt)

Idag är jag:

pigg, orolig, Diablo II-nörd, mätt, snygg (haha, ibland måste man ju få vara lite självgod), svettig, sugen på polkagrisar, ledig (i dubbel bemärkelse), sugen på att köra bil klockan tre på natten och se hur ljust det är och lyssna på så bra musik att man kör UNDER hastighetsbegränsningarna för att man inte vill att musiken ska ta slut när man kommer hem & leopard (se bild nedan)


RAWR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar