tisdag, juni 17

14,5

Har lite panik inför hösten nu. Vad som än händer så kommer det bli rörigt i höst. Kommer jag inte in så måste jag ju försöka hitta något jobb någonstans och hur det blir med det vet man ju aldrig...
Kommer jag in så måste jag hitta någonstans att bo, vilket kan bli knepigt, så då kanske jag måste pendla åtminstone i början tills jag har hittat det. Sen har det precis slagit mig att jag inte kommer att känna NÅGON i Umeå.. Ingen alls. Det skrämmer mig. Alltid när jag har börjat på en ny skola eller i en ny klass så har jag haft någon med mig som jag känt sedan tidigare. Iofs. är det här ju en ypperlig chans att starta på nytt, men tänk om jag inte hittar några jag trivs med? Vad gör jag då?
Och hur går man i skola på universitet? Man får ju så lite information... Gud, jag vet typ inte ens vars Umeå är... okej, det vet jag, men jag har typ varit där två gånger i hela mitt liv, så det finns ju inte en chans att jag hittar någonstans :S PANIK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar