måndag, juni 2

Nu har jag satt min fot (mina fötter?) på svensk mark igen. Underbart!
Sitter här på Arlanda och försöker fördriva tiden fram till 22.40, då flyget går.

Sammanfattningsvis har resan till Frankrike varit bra. Skönt att komma bort från allt, även om jag nu velat vara hemma med klassen (jag blir avunsjuk av att läsa folks bloggar och se foton på Apberget) har jag fått vila lite.
En dag med sol, resten regn. En dag med bad (dock var det kallt som tusan i vattnet) och typ tusenhundra (jag vet att det inte finns något som heter så... men jag orkar inte tänka på vad det kan bli egentligen) dagar med shopping. Ändå har jag inte köpt så mycket alls, men det jag har köpt är jag nöjd med.

Och imorgon blir det att fara till skolan tidigt för att hämta en Nk-bok och plugga järnet... Jag är trots allt glad att jag fått en chans att få ett betyg i ämnet, så nu är jag bara glad över att jag ska göra det där (egentligen förbaskade, okej ilskan har inte riktigt släppt än märker jag) provet.
Sedan ska jag ha genrep i kyrkan inför skolavslutningen. Jag har svårt att förstå att vi snart går ut trean! Oj... det var ju nyss vi började ettan och jag hade nyfärgat håret mörkt och hade rosa tröja och alldeles för stora jeans och Sarah var livrädd för Svahn och jag slängde slängkyssar till Samuel för att jag trodde att jag ändå aldrig skulle träffa honom och... ja, ni vet?
Det var ju nyss vi började tvåan och Martin (som var sagd skulle vara en dryg typ) berättade att han hade (har) en katt som heter Tess och jag och Svahn började sjunga "jag vet vad hon heter... men jag kallar henne Tess... ahaa". Fast det känns ändå att det var länge sen, faktiskt.

2 kommentarer:

  1. visst var det 11.00 i kyrkan? (svara helst i min blogg)

    SvaraRadera
  2. Nu är du seg på skriva nytt igen.

    SvaraRadera