söndag, juni 8

Fy fan vad roligt när vi tog studenten

Här är mina arbetstider de två kommande veckorna, ifall någon skulle vilja hitta på någonting (och för att jag ska kunna komma åt dem när jag är någon annanstans också)

Måndag 7 - 16
Tisdag 7 - 17
Onsdag 13 - 21.30
Torsdag 15 - 21.30
Fredag 7 - 14

Lördag & söndag LEDIG

Måndag 7 - 12
Tisdag 13 - 21.30
Onsdag 8 - 17
Torsdag 16.30 - 21

Fredag, lördag & söndag LEDIG

----------------------------------

Jag älskar Sannas tolkning av studenten (även fast fotona nu togs två veckor innan studenten ungefär så stämmer det nästan perfekt)

Stiga upp på morgonen, vara allmänt risig, göra sig i ordning och sminka sig... sedan på kvällen dansa och dricka...


kanske lite för mycket...



Foto: Sanna Hedlund

3 kommentarer:

  1. Jag skickar de andra versionerna till dig sen ^^ färgerna är lite knasiga :P jag kollar din blogg för sällan :O Glömmer alltid bort vad den heter så jag går genom alle eller louise blogg där du kommenterat :P

    SvaraRadera
  2. DU kanske är lite knasig? ;) nej, jag menade det inte :(
    Haha, du får skaffa bloggkoll :)

    SvaraRadera
  3. Kolla min bilddagboken. Där ser färgerna bättre ut ;)
    Äsch jag är nog lite knasig ^^

    Jo jag borde skaffa det. Får ta tag i det imorrn ^^

    SvaraRadera