måndag, juni 16

Forgive me if I slip away

Jag förstår verkligen vad du menar, Louise, när du säger att man bara sårar de man tycker om. Och när man gör det känns det som att man helt tappar orken, ingenting ger någonting ändå.

Nåja, jag ska sluta skriva så deppigt. Jag har en tendens att skriva sådant jag tänker på.

Jobbat från sju till tolv idag, fem timmar av pain. Kunde inte sova inatt, så jag gick som en levande död på jobbet idag.
Igår kom jag hem från Elias (tårta, fika och film) runt tolv och sedan tände jag ljus (eftersom min lampa inte fungerade) och skrev dagbok. Somnade tydligen och vaknade efter jag vet inte hur länge och upptäckte att ljusen fortfarande var tända. Fick panik och släckte dem. Efter det hade jag problem att somna, eftersom jag jagat upp mig så mycket.

Imorgon börjar jag jobba halv fem (till halv tio) och innan dess har jag fått order att städa. Jippie...

Vet någon om något händer på midsommar?
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar