lördag, juni 21

Idag är det: midsommardagen, stängt överallt, lördag och åskigt

Dagens...

Humör: Ont i huvudet, men glad
Låt: Regina Spektor - The Call
Outfit: svarta shorts, svart t-shirt, slarvig håruppsättning, inget smink (hoppas ni får en bra bild av mitt risiga jag nu
Aktiviteter: Vaknat av åskan, somnat om, drömt att en prackare bjöd ut mig på date, sett senaste Narniafilmen
Kommande aktiviteter: Diablo II med Patrix (hah, missade c:et) och sova (blev jobb imorgon -.-)
Ovanliga händelse: Jag sov till halv tre. Det är aningen längre än vad jag brukar sova, faktiskt.

Idag är jag:

arg på affärer som är stängda, orolig, risig, sugen på att hitta på någonting

1 kommentar:

  1. Diablo var trevligt ;)
    I am your apprentice, isn't that right? ;D But perhaps I should choose not to follow your orders :-)

    SvaraRadera