onsdag, juni 11

Slutade jobba halv tio ikväll, så jag har (i princip) nyss kommit hem. Har tagit på mig att jobba extra på söndag också, sju till fyra. Jobbet är faktiskt riktigt roligt, även om det känns segt att fara dit på morgonen (även fast jag började ett idag).

Idag är en bättre dag, helt klart. Varför vet jag inte, men så är det. Tror jag ätit bättre idag. Mycket beror ju trots allt på det. Och mycket av hur man mår beror ju också på hur man känner sig, och jag känner mig som überris. Håret far som det vill, inget smink, de bekvämaste kläder jag hittar. Vilket gör att mitt självförtroende dalar lite mer än dagar då jag känner att jag gjort mig fin. Visst är det ändå mycket så? Att när man gjort sig extra fin är världen extra bra?

Händer inte så mycket i mitt liv annat än att jag jobbar och jag har tystnadsplikt, så jag vet inte hur mycket jag vågar berätta, så jag låter bli att berätta något överhuvudtaget. Därför finns det kanske inte så mycket att skriva just nu.

Men Daniloo har uppdaterat sin blogg! Wohoo! Poäng till Daniel! http://danielhedqvist.blogspot.com

1 kommentar: