söndag, december 30

No, I don't think that they'd understand



haha, jag måste bara nämna att jag älskar den här taggen på last.fm:

"songs that i sing along to but i always forget the words so i say duh duh while trying to sound like i do know the words and no one is falling for it but they keep quiet because they are embarassed for me"

iaf. så har jag haft besök av Louise för någon dag sedan (har ingen koll på vilken dag) och hon och Nile city gjorde mig glad ^^ sen kom Albin och hälsade på, och vi började se Beowulf (men slutade, eftersom vi varken såg eller hörde vad som hände) och såg vi Shrek 3 istället :)



i övermorgon är det här året slut. slut slut slut.
ibland önskar jag att allting tog slut, för jag orkar inte med saker längre.
jag önskar bara att jag kunde få positiv respons av folk utan att behöva be om det. kan det verkligen vara så svårt att få?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar