torsdag, januari 3

Strawberries, cherries...


Det här blogginlägget tillägnar jag Louise, som bett mig blogga.

Vi är riktiga nattugglor, vi två. Och Alexander och Patric också. Och det är så skönt att jag inte är ensam om det. Istället för att ligga och tänka en massa onödiga tankar så kan jag prata med någon istället. Nog för att samtalen på natten inte brukar bli så värst seriösa (om de inte blir alldeles för seriösa, det är lite både och det där), men det uppehåller en tills man blir ordentligt trött i alla fall.

Idag har jag "tvingat" ihop lite folk till bowling på lördag, och jag är råpeppad! Även om jag är värdekass på bowling, så är jag pepp pepp ^^ Någon måste ju stå för underhållningen, eh? ;)

Det här är min farmor... Om du undrar varför jag har en bild på min farmor så är anledningen:

Jag har mixtrat ihop min farmor med Samuel (och en gångtunnel), och jag kan inte sluta skratta xD

*lugnar ner mig*

För övrigt så har jag träffat Alexander med tillhörande lillebror på stan idag, och vi gick och åt på Dallas :) Har varit väldigt förvirrad idag och tappat bort en pincett, insett att jag inte har några pengar när jag just ska hoppa på bussen (och så har de höjt busspriserna!!!) och letat min mobil när jag höll den i handen...

Det är dock inte värre än när Albin sov över hos mig på nyårs.
Klockan är cirka 05.00

Jag: (tittar på tomten på mitt fönsterbräde) Den har ju två prickar i pannan!
Albin: Eeeh, jaa..
Jag: (börjar flytta huvudet upp och ner och åt sidan)
Albin: Vad gör du?
Jag: Men prickarna flyttar inte på sig! Jag trodde att det var lampan (adventsstjärnan i mitt fönster) som gjorde att det såg ut som prickar!
Albin: ... (skrattanfall) .... Nathalie, trodde du verkligen att skuggorna skulle ändras om du flyttade på ditt huvud?

JAAA! DET TRODDE JAG! :( xD Nåja, jag bortförklarar det inte ens med något om att jag var trött, för det var jag inte...

På tal om nyårs så måste jag ju lägga upp några bilder från det också! (Ja, det tar lång tid att ladda upp bilder, men jag gillar det!!)

"Albin titta hit!" - Resultatet ser ni här ;)
Den här bilden på Albin kan tävla med Carros bild på Albin xD


Oredigerad bild, men whatever ^^


Sen har jag sysselsatt mig med att ta bilder på mig själv. Jo, det är en slängkyss till höger (även om det mer ser ut som att jag är en fjortis som säger "Oops"); ta åt dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar