torsdag, december 13

Elefanter (Kent)

Alla mina möjliga ursäkter och förlåtelser går till mina vänner som jag försummat, ljugit för och behandlat orättvist. Jag verkar ha en tendens att göra det om och om igen, och jag vet inte om jag inte märker om någon annan har folk som är sura på en, eller om folk verkar ta åt sig mer när jag gör någonting fel. Hur som helst så har jag ändå haft en bra dag, även om folk verkar ha en underbart öppen dag där de berättar hur värdelös jag är.

Luciatåget idag var superfint (Carro, du var finast av alla) och jag gillade gemenskapskänslan när vi julpyntade kusk2ornas hemklassrum. Fick betyg på mitt tal som jag höll förra veckan, såg någon video om Doris Lessing och sedan bjöd Mats på godis och vi fick julpyssla. Fast vi smög iväg och filmade sista scenen till vår film. Snart färdiga. Fast vi har kvar redigeringen. Det blir gjort imorgon, förhoppningsvis.

Slutade filma kvart över (samtidigt som min buss gick) så jag åkte med pappa hem tjugo i fem.

Jag vet inte vad jag ska säga, annat än att jag verkligen känner mig som en värdelös vän just nu.

1 kommentar: