tisdag, december 18

How could anybody possibly know how I feel?

Skitskitskitdag! Blä och usch och urkas!
Efter att ha pratat med Albin, Alexander och Louise blev dagen lite bättre. Tack!
Allting har i stort sett gått åt skogen idag, och det hela resulterade i att jag ville göra något drastiskt.
Slutresultat: Min Apbergetanvändare existerar inte längre.
Nåja, det var nog lika bra det.

Varför har dagen varit skit, kanske ni tänker?
Ni kanske känner igen känslan: Det finns ingenting att längta till, eller ens någonting du kan tänka dig som skulle kunna göra dig på bättre humör.
Jag tänker inte ta upp alla faktorer som fått mig att känna så, men det är en hel del.

Nu ska jag försöka gå och lägga mig i någorlunda tid (om Patric bara slutar msna mig någon gång xD) Natti natti ^^

4 kommentarer:

  1. Alltså din kommentargrej är ju så deprimerande :( Nu måste jag skriva bara därför. För det ser så dumt ut när det står att ingen faktiskt bryr sig.

    Hhihi. Hej (A)

    SvaraRadera
  2. Sanna: Jag vet :P Det är meningen att folk ska känna sig som du: Tvingade att skriva ;)

    Carro: Jaa, julafton :D

    SvaraRadera
  3. Haha, jag höll dig vaken rätt länge ändå typ va? xD xD

    SvaraRadera