måndag, december 10

I know him so well (Elaine Page & Barbara Dixon)

Eller snarare så känner jag mig själv så bra... ibland i alla fall.
Jag hade kunnat förutspå exakt hur min dag skulle bli igår, för mina dagar börjar bli som ett mönster: (beroende på om det är helg eller inte, men igår var det helg)
- Jag vaknar a hell lot senare än vad jag hade tänkt mig (typ halv två)
- Jag äter ingenting före middag
- Jag mår dåligt hela dagen
- Jag är dock glad hela dagen
- Jag hittar på någonting med min familj
- Jag sitter vid datorn tills alldeles för sen även fast jag inte har någonting att göra vid den
- Jag går och lägger mig och smsar tills jag i princip inte ens kan hålla upp ögonen längre

Angående smsa tills man inte kan hålla upp ögonen längre så ska jag hålla ett tal imorgon mot elektronisk kommunikation. Jag har skrivit det, men jag ska skriva om det idag, tror jag. För mitt låter mer som prat än tal.

Angående hitta på någonting med min familj så var jag och såg Guldkompassen igår. Filmen var bättre än jag hade väntat mig (i.o.m. att jag hade läst böckerna innan), och min familj tyckte att den var jättebra, så nu slåss de om att få låna mina böcker i princip (jaja, ni vet att jag överdriver, men det blir ju inget roligt annars) ^^

Idag blir det skola fram till fyra (dryyygt) :D (inte glad gubbe, men Lina kom, så jag blev glad)

1 kommentar:

  1. haha jag antog att det var du som skulle hålla tal :P Fick sms av Alle som jag tror var till dig ^^

    SvaraRadera