söndag, december 16

Heart of the rainbow (Freedom Call)

Nyss sett Psycho som jag ska analysera. Vet inte hur bra det kommer att gå, men jag tror att jag är lättskrämd. Eller åtminstone lättpåverkad av ljud.
Satt först framför datorn, men det blev lite för... verkligt för mig, så jag flyttade mig till soffan och såg därifrån (tack, glasögon för att ni gör det möjligt).

Ingen smsar mig, och jag vill inte vara påfrestande och smsa alla när de inte svarar.
Dagens I-landsproblem?

Jag ska äta pizza idag :D Jag vet inte vad som har hänt, men pizza är inte alls lika äckligt som det har varit förut. Det är faktiskt rätt gott, och en annan sådan sak är att jag till exempel har kommit över min biofobi (inte typ rädsla för levande saker, utan rädsla för att gå på bio), så vill du gå med mig på bio, så fråga ;)

I övrigt har helgen varit lite upp och ner, men främst uppåt. Tur att allting blir vad man gör det till :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar