tisdag, december 4

Rape me (Nirvana)

Nu har jag hittat det här, som jag inte har provat än :) Man ska alltså bläddra neråt/uppåt (tror inte det ska spela någon roll :P) i sin kontaktbok på mobilen och svara det namn som kommer upp :D

Jag heter:
Alternativ - hahahahaha, yes, det är jag
Jag gillar: Johan L - haha, som jag hade teater med förra året xD
Jag hatar: Martin - ofc! >(
Jag är kåt i: Dennis - jaja, självklart ;)
Jag är verkligen superkär i: D-L - hmm, eeh, jag höll på att säga att jag inte ens vet vad han heter på riktigt, men jag kom på vad han heter... så jo, vi har nog en chans! x)
Snyggast i världen: William L - eeh, jahaja, ja..
Äckligast i världen: Ingrid - Albins mamma :P Haha xD Nee, hon är söt
Muppigast i världen: Munk - hur är man när man är muppig?
Tråkigast i världen: Ny kontakt - jag bestämde mig nyss för att inte skaffa nya kontakter
Jag ska satsa på: Sanna - yes, då vet jag... det är ödet! Mobilen har bestämt det!
Jag vill ha sex med: Martin - jaja, vem vill inte det? ;O (med tanke på det som blev innan så blir det nog hatesex)
Hatar jag mest: Carro - ajdå, okej, jag tar allting på allvar som min mobil förutspår ;)
Jag har en hemlighet med: Crish - haha, varför har jag ens hans nummer? :O
Skäms jag mest över: Patric - synd! :P nu skäms jag så mycket... vi kan nog inte vara vänner längre ;)

1 kommentar:

  1. Jag Sanna? ^^ öööödet :P Jag smsade dig igår förresten en du svarade inte :(

    SvaraRadera