lördag, december 22

Walk a mile in your shoes

Åh hej och hå, jag har gått minst en mil med mammas högklackade skor (hade inte planerat att gå så mycket idag) och jag har typ sår UNDER fötterna :(
Trevlig julavslutning idag på skolan, och sedan Gustav och klä julgran och se The Simpsons ^^ (Eller vi var till Ica Maxi, ÖB och Rusta en sväng... typ nån timme)

Visade filmen idag, och det var inte så jättepinsamt, även om jag inte tror att alla fattade riktigt vad som hände när allting händer så snabbt :P

Jag saknar Apberget, vilket är ännu ett tecken på att det nog är lika bra att jag tagit bort min användare. Automatiskt när jag sätter mig vid datorn så startar jag Apberget, när klockan är tolv så tänker jag "Åh, nu är det en ny Dagens fråga" och jag stör mig på att det inte finns någon "vänbevakning" irl. Suck, jag är tragisk.

Glömde mobilen hemma idag också, dessutom. Kände mig typ handikappad utan den. Efter imorgon ska jag försöka klara mig utan den så mycket som det går. Eller, jag ska ju ha med mig den och så, men jag ska inte smsa och ringa lika mycket som jag gör nu. Jag tror att jag har lyckats påverka mig själv med mitt tal som jag höll på svenskan x)

3 kommentarer:

  1. Nej! Det är ett tecken på att du ska skaffa tillbaka din apberget användare!! :D KOM TILLBAKA T_T

    Haha, vad var det du höll tal om? x) :D

    Saknar prata med dig ;P GOD JUL!

    SvaraRadera
  2. Kryptonriddarn:
    I will NOT return!

    Jag höll tal mot användandet av elektronisk kommunikation :)

    Men du är ju aldrig inne på msn när jag är :( du är alltid "inte vid datorn" eller "upptagen".

    SvaraRadera
  3. Men skriv ändå! Jag kanske kommer tillbaka och ser! ÅÅÅH! NATTA HAR SKRIVIT NÅT! Så pratar vi :D

    SvaraRadera