torsdag, december 20

Schema

Mitt schema för nästa termin, som det ser ut atm.




Hush, Paint IS the shit! :P Kvalitén blir urkass, och man kan inte klippa till det som man vill, så då blir det dessutom massa överflödigt vitt. Men orka lägga ner tid på sitt schema *rullar med ögonen*

*drömmer mig bort*...I just made everything green 'cause green is such a nice and harmonic colour, and I spent a whole day designing my schedule so it would match with the socks I'm wearing today... *kommer tillbaks*

Jag skulle vara tvungen att ha samma sockar varje dag...

(A)

3 kommentarer:

  1. Dina torsdagar såg rätt okej ut ju :D
    Kom in på msn nån gång, saknar ha någon prata med ;P

    SvaraRadera
  2. Jag har bättre schema än dig :D

    Visst var det lite scrubsvibbar över den sista delen av bloggen?

    SvaraRadera
  3. kryptonriddarn: Haha, meh, smsa mig :P annars går jag in på msn lite då och då, men ingenting händer ju

    zlatan: haha, oja, det var det... i smyg ;)

    SvaraRadera