onsdag, december 26

2oo7

År 2oo7

- gjorde du något i år som du aldrig gjort för?
Garanterat, men ingenting jag kommer på bara sådär.

- höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga.

- dog någon som stod dig nära?
Kirren.

- vilka länder besökte du?
Inget annat än Sverige, men 2oo8 blir ett år av resor!

- är det något du saknar år 2007 som du vill ha 2008?
Snarare; är det något du hade 2oo7 som du vill ha igen 2oo8?

- vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
8/2 och 3/9.

- vad var din största framgång 2007?
Framgång? Ehm, jag har... jag vet inte

- största misstaget?
Att tänka att det enda man ångrar är de chanser man inte tar.

- har du varit sjuk eller skadat dig?
Inte mycket.

- bästa köpet?
Lars Winnerbäck-biljetter :)

- vad spenderade du mest pengar på?
Biljetterna (fast sen fick jag pengar av andra, men just då), godis/fika och mobilpengar.

- gjorde någonting dig riktigt glad?
Albin, firandet av min födelsedag, Trästock, kvällar hemma hos folk.

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2007?
Håkan Hellström - Nu kan du få mig så lätt
The Shins - New Slang
Bright Eyes - The calendar hung itself
Coldplay - Til kingdom come
Lars Winnerbäck - Fria vägar ut

- var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Överlag gladare, men under någon vecka där var det väldigt mycket neråt.

- vad önskar du att du gjort mer?
Varit gladare, inte gett upp så lätt, gett upp lättare (vid olika tillfällen).

- vad önskar du att du gjort mindre?
Varit ledsen över saker som ändå inte går att ändra

- hur tillbringar du julen?
Hos farmor och farfar, sedan mormor och morfar på juldagen.

- blev du kär i år?
Det vore väl konstigt för mig om jag inte hade blivit det :(

- hur många förhållanden?
Två.

- favoritprogram på tv?
Scrubs och Heroes (fast jag ser det ofc på datorn).

- bästa boken du läste i år?
Öhm, jag minns inte vad jag har läst i år.

- största musikaliska upptäckten?
Bright Eyes

- något du önskade dig och fick?
Albin, sommarjobb, i princip allt på min önskelista till födelsedag och jul

- något du önskade dig men inte fick?
Kattunge & det jag önskar varenda gång jag sett en fallande stjärna i år.

- vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Jag var med Albin och familjen. Julia tog hem sin dåvarande pojkvän för första gången :) Firades med underbara vänner. Tack! :D

- finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Jojo, men det är ingenting jag hade kunnat ändra på. Jag har gjort allt för att göra mitt år så bra som möjligt.

- hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Godisgris.

- vad fick dig att må bra?
Albin, midnattssamtal, vänner, sms & musik.

- vem saknade du?
Kanske snarare "vad"...
- Under de första nio månaderna: inget.

Under de tre senaste: intimitet.

- de bästa nya människorna du träffade?
Eller som jag "lärde känna" är kanske ett bättre uttryck.
- Alla i klassen som jag numer är med utom Mikael och Samuel, som jag började umgås med mycket innan 2oo7 :) Carro är värd att nämnas extra mycket... och novemberlovet :)
- Mimmi och Linda.

- årets sötaste?
Öhm, dunno...

- årets hetaste?
Haha, det vet jag inte.

- årets största kärlek?
Svårt att säga.

- årets besvikelse?
Jag.

- årets bästa?
Din mamma.

- årets snällaste?
Tomten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar