torsdag, december 20

My fingers are sore and my voice is too

Har inte startat datorn på flera dagar nu (bloggar från familjedatorn) och det är också därför min last.fm inte uppdateras heller (för jag vet att ni alla undrar varför den inte gör det).

Det har inte hänt så mycket alls, som vanligt, och därför är jag tråkig. Ingenting händer = ingenting att skriva om. Ingenting händer = ingenting speciellt att tänka på = ingenting akut att skriva om = ingenting att skriva om.

Imorse träffade jag Ankexander efter att han var tvungen att vänta på mig i tjugo minuter (-.-') och sedan var jag tvungen att fara för att Mikael ringde och var irriterad på att de inte kunde börja se filmen utan mig. Stackars honom :( Han var iaf. ytterst busig och gav mig en julklapp ^^ Busbus...

Jag har även sprungit runt i en svart tomteluva à la min syster idag, och jag har fått många kommentarer, men Kvast och Svahn tyckte att jag såg ut som en satanist ^^'

Men jag har i alla fall spenderat kvällen med Louise och sett på min systers köruppvisning. Vi lagade mat, och sedan gav hennes mormor mig knäck och en kram x) Haha, det är underbart att våra dagböcker från mellanstadiet typ är exakt likadana (med undantag för namn, då :P). Var man så enkelspårig i mellanstadiet? :)

Jag saknar min mp3. Nu har jag varit utan sen i typ september, och nu börjar jag sakna den. Tror att jag ska leta lite. Kanske hittar jag den. Skulle vara skönt att ha någonting att lyssna på när man sitter i bussen på morgonen eller på väg hem.

Imorgon ska vi visa upp vår film för hela samhälls. Jag är smått nervös faktiskt, och jag tycker att en scen är så pinsam, så då kommer jag nog att hålla för öronen. Hoppas att folk skrattar. Hoppas att folk inte tappar fokus. Men de bör de inte göra, för vår film är bäst! x)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar