onsdag, september 17

Upp upp och iväg

Klev upp klockan sju för att underlätta för den som hade tvättid klockan sju och ta ut min tvätt ur tvättmaskinen. Gick ut i morgonrock (tvättmaskinen är just utanför korridoren, i trapphuset), stötte på en tjej som jag försökte göra mig lite coolare än vad jag var inför genom att säga tja xD (mest bara för att det var så pinsamt att jag gick där i spretigt hår och morgonrock) och sedan kom jag in i tvättstugan, fast min tvätt var redan urplockad -.- jäkla morgonpiggt folk som ska tvätta. Hade jag haft tvättid mellan 7 och 12 hade jag aldrig i livet varit där PRICK 7 och startat en tvätt xD

Nåja, slutade lite tidigare idag, så nu har jag planerat att skriva lite brev och sedan göra det där jäkla vokabulärhäftet som vi har prov på nästa vecka :D Sedan ska jag ringa bussfolket vid fyra, för då har de hämtat sitt hittegods. Bara att hålla tummarna, gott folk. Även om jag inte tror att jag kommer få tillbaks min börs, så kan man ju alltid hoppas ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar