måndag, september 29

Helgen

första tentan, fyyyyyra, snyggdansen i samuels rum, fuldans på station, mys, velande, köra till stan enbart för att äta skrov, kung fu panda, guitar hero, prata till fyra på natten, städa, fika, plugga, tradera, glömma bort att andas.

jag mår inte så bra just nu. har inte ätit något idag (glömt) och jag tror att jag svimmar när som helst. jag ska lägga mig och hoppas att man inte kan svimma när man ligger ner xD
ibland önskar jag att folk kunde bry sig så pass att de frågade hur det var istället för att säga att klaga på att jag verkar nere, men det är ingenting jag behöver egentligen. jag har två personer som bryr sig, det är en mer än för att det ska räcka.

2 kommentarer:

  1. :)
    Jag hoppas att du känner att jag bryr mig, trots att jag är ganska dålig på att läsa din blogg :/

    SvaraRadera
  2. Jak bry meeg ;)
    läsa blogg inte göra ofta
    tycka om deg, bulldeg.

    SvaraRadera