torsdag, september 18

I'd do the stars with you anytime

Idag är jag fylld med kärlek. Jag är fruktansvärt nöjd med mig själv och ett extra plus är att jag ska hem om två timmar :D

Jag har sovit från två till halv fem, så jag tänkte nu delge en mycket vacker dröm som jag drömde under den tiden: (KÄNSLIGA LÄSARE VARNAS FÖR KONSTIGHETER)

Äntligen var jag hemma! Men till min förskräckelse upptäcker jag att det finns tre dörrar bredvid varandra på övervåningen, varav mitt rum ligger i mitten och min systers rum till vänster. I stor förvåning går jag in i rummet till höger och hittar ett storjäkla rum där bland annat mina föräldrars dubbelsäng står. Jag säger högt för mig själv (för sådant gör jag i drömmar också): "Ja just ja, mina föräldrar har ju alltid sovit på övervåningen!" Jag får panik när jag inser att mina föräldrar bor vägg i vägg med mitt rum. Efter en vidare undersökning av rummet hittar jag en gammal dubbelsäng som jag tänker att jag ska ta med mig till Umeå sen när jag far hem och bestämmer mig för att gå ut på balkongen och leta efter mamma för att fråga om lov. Väl ute på balkongen så befinner jag mig på Anderstorp, på en parkering. Jag ser att ett mönster på marken föreställer bland annat en groda och längre bort kommer min mamma gående mot mig. Jag skriker till mamma: "Mamma, den här grodan vill jag gifta mig med!". Mamma kommer fram till mig och säger lugnt: "Vad får dig att tro att han vill ha dig då? Jag menar, du ser ju inte särskilt fransk ut". Jag inser detta faktum och börjar fundera ifall det inte hade någonting med prinsessor att göra egentligen, men släpper den tanken fort som vinden när en panda susar förbi på en permobil och skriker "PIIIIIIIIIMP, PIIIIIIIIIIIIIIMP".
Eftersom jag vet att det där är ett husdjur till en tant som bor i närheten av min kusin så säger jag: "Men vad gör han ute nu? Och alldeles själv?" (Under tiden kör den här pandan omkring inom syn- och hörhåll och ropar "PIIIIIIIIMP"). Mamma förklarar för mig att tanten som rår om honom inte köper allt han vill ha åt honom, så han måste ut och handla själv när det är vissa saker han vill ha.
Pandan har äntligen stannat vid en gul container. Han hittar ett lager med öl och skriker glatt "PIIIIMP" för att han äntligen hittat det han sökte efter (pimp = öl... jaaa)
Han kör vidare i solnedgången, men plötsligt kommer pappan i Svensson Svensson uthoppande från sin lägenhet och kastar ett nät över pandan som blir helt paralyserad. Herr S (jag blir irriterad på att jag inte kommer på vad han heter) ser triumferande på sitt byte när hans fru kommer ut genom dörren och säger: "Nu får du välja: mig, c, eller pandan!". Han hyschar bort henne och ska ta tag i sitt byte och sälja det dyrt när hela kvarteret plötsligt vaknar och vill rädda pandan.

Här någonstans vaknar jag av att det ringer i telefonen xD




PANDA + PERMOBIL = PIMP!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar