måndag, september 8

Max 500

Jag kollade upp vad jag skrev för ett år sedan... Känns inte bra att jag vet att varje höst i slutet av september så bryter jag ihop och blir deprimerad och är det ända fram till februari, eller någonting (även om det är värst september-november). Jag hoppas att det inte blir samma sak i år, även om det varit så tre år i rad nu :(

Imorse orkade jag knappt stiga upp och funderade på att hoppa av utbildningen, men insåg att det skulle bli så bökigt att flytta tillbaks alla mina möbler och så, så jag pallrade mig upp ändå.
Nu, såhär på kvällen, så vill jag inte hoppa av. Men det kommer bli tufft att klara av allting. Har på känn att jag säkert kommer måste läsa om någon kurs.

Kollade resultaten på de diagnostiska proven idag i alla fall. Kändes skönt att jag låg aningens högre än average. Hade bättre på grammatikdelen än på vokabulärdelen, vilket jag inte trodde. Iofs. så körde jag allt på känsla, så det kanske funkade :P

3 kommentarer:

  1. Åh, skönt att läget är under kontroll! Jag skulle knävkas av att ha prov nu, men å andra sidan är det rätt slappt här, haha. Har du fått mina brev?

    SvaraRadera
  2. Jo, jag har skrivit på din blogg att jag har fått dina brev :) Men jag är seg på att svara ;/

    SvaraRadera