tisdag, september 23

Förlamad

Efter att ha tryckt i mig ett helt paket Rocky Road-glass för tredje gången på fem dagar och det faktum att min middag idag bestod av Risi-Frutti så har jag bestämt mig för att sluta äta följande:

Glass
Godis
Chips/ostkrokar
Onyttig mat/Risi-Frutti/Fil till middag
Kladdkaka/andra bakverk

Det jag däremot får förtära enligt mina egna regler är:
Dricka, så länge det inte är mer än 33cl per dag, men helst Loka
Salta pinnar (måttligt)
Scones
Massa frukt/grönsaker
Nyttig mat
Bröd
Okej, sist jag provade något liknande så klarade jag mig i... en dag, tror jag. Jag ska försöka klara av det här i en månad, sedan kanske jag har lärt mig att leva utan det, så då kan jag förhoppningsvis äta det bara på helger, eller någonting :)

1 kommentar:

  1. Gör fruktsalld! Supergott, gärna med ananas. Muuums. =D

    SvaraRadera