söndag, september 7

Okej, mycket har hänt i helgen, men eftersom jag är trött och eftersom jag ska ha något att skriva i mina brev så blir det bara en kort sammanfattning i punkter här. Förhoppningsvis ska jag ta mig tid att skriva lite utförligt så småningom. Men vi vet ju hur det brukar bli med det.

Torsdag: Julia kom och hälsade på, såg Pretty Woman och åt skrovmål
Fredag: For hem med Julia, åt middag med familjen, for till Samuel och var där
Lördag: Fikade med Otto, åkte buss till Umeå med Jocke, lagade tacopaj, sminkade på och såg Skönheten och Odjuret
Söndag: Vakna sent, äta pizza, slöa hela dagen, åka buss till Vasaplan, springa till busstationen med Jocke, fara hem, gå promenad med Arvid i en och en halv timme, fika med korridorsfolket

Imorgon ska jag upp före sju, så jag ska nog springa isäng nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar