måndag, september 15

Nyss kommit hem. Tänkte fara på en körgrej idag som började fem. Jag slutade fem och irrade omkring på Campus och hittade inte rätt hus, så jag bestämde mig för att fara på nästa tillfälle istället.
Lika skönt det. Upp i ottan (sex) och stress till bussen. Åkte buss i två och en halv timme. Lyssnade på musik, så det var faktiskt riktigt skönt. Utom att hon som satt framför mig fällde ner sitt säte i knät på mig, i princip. Somnade, vaknade, klev av bussen och stressade hem för att lasta av mina tunga väskor (dataväskan + bagen med kläder och dylikt), stressade tillbaks till skolan.
Resten av dagen har jag varit i skolan och lyssnat på var tungans högsta position i munnen är vid olika vokal- och konsonantljud och även om kolonialiseringen av Australien, Indien och Sydafrika.
Nu är jag slut... och jag pratar med Jocke som lanar wow med oskar... bög... :( wow är skit... ingen har tid med mig på grund av det. blä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar