onsdag, september 10

Sniff

Okej Jocke, jag vet att du sitter där och uppdaterar varje sekund, men alltså :P det är ett tag kvar tills jag är klar med det här inlägget, så... men jag ska försöka skynda mig för din skull ;)

Skoldagen har som vanligt gjort att jag är helt tom i huvudet, sedan när jag kom hem skrev jag brev och ritade på kuvert (min nya hobby... albin och carro kommer att på finfina brev) i tre-fyra timmar. Jag förstår inte riktigt varför det tar så lång tid att skriva och rita :(
Sedan köpte jag lasagne och värmde det och åt. Och resten av kvällen har jag suttit framför datorn. Inte har jag gjort något vettigt som att se film (typ Trainspotting som jag planerat att se i flera dagar nu), utan jag har mest bara suttit och uppdaterat bloggkoll och tänkt blogga.

Just det ja, nu orkar jag inte skriva mer -.- haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar