söndag, november 2

Station 8

Hade riktigt trevligt i fredags med de här personerna: (+ Wille)











-
Gårdagskvällen var spännande med liftande och kalla promenader. Klockan tre begav vi oss för att hämta hem Jockes pappa i Boviken... Kom hem till Jocke fyra. Sov till ett och sedan blev det en hel del Scrubs för att vi inte orkade stiga upp ur sängen. När jag kom hem fick jag hjälpa till med matlagningen, de klarade sig helt enkelt inte utan mina expertutlåtanden om hur man gör kassler och ris (med ananas). Som tack för att jag är en så underbar dotter så ska jag få maräng..swisch? sviss? swiss? Ja, det är gott, hur det nu än stavas.
(det kan vara så att jag får det för att jag tjatade också... men den frågan är ännu obesvarad)
Så nu till veckan återgår allt till det vanliga för alla som haft lov tidigare. För mig lär det bli lite skillnad också, eftersom alla lämnar mig för skolan. Okej... det är nog bara min pojkvän som går i skola av de jag umgås med :P
Och Samuel kommer hem snart. Välkommen hem, när du nu kommer hem.
Det känns väldigt konstigt att jag inte har varit med er (ni vet vilka ni är) på nästan en månad, tror jag. Måste tas tag i. Men jag trodde att någon annan kanske skulle fråga mig någon gång, men men :P ska man få någonting gjort kanske man får lov att göra det själv, trots allt ^^

2 kommentarer:

  1. Jäklar, om han på bilden i grön t-shirt å mörkt hår va ja så skulle ja va jävligt fräsch. Och om de är hans flickvän till höger på sista bilden så skulle ja typ ha en jävligt fräsch flickvän, frussebull :P

    SvaraRadera
  2. Svar till din kommentar på min blogg: har bara sett första avsnittet av tredje säsongen till Heroes. Blev lite besviken där också, faktiskt. Jag ska ändå ge det en chans, dock ...

    SvaraRadera