onsdag, oktober 29

Ambition makes you look pretty ugly

Igår var vi och badade och jag simmade fruktansvärt länge (för at vara jag) när killarna gick och bastade. Dock har jag inte träningsvärk idag -.- då kanske det inte gav någonting, ändå...

Vi ska riva upp vårt badrum, jag ska flytta in en ny soffa i mitt rum, imorgon blir det fika och kanske boda borg. Sedan får vi se hur det blir på fredag... men det ser ut som att jag har fullt upp jämt. Men inte idag. Idag ska jag varva ner lite, försöka få mig i säng i tid och så.
Var på arbetsförmedlingen igår... suck, vad jobbigt att försöka skaffa jobb :P Speciellt eftersom jag själv inte känner mig så sugen på att jobba riktigt än, men samtidigt har jag ju inga pengar alls... så jag förstår ju som varför mamma och pappa tycker att jag ska skaffa ett jobb, även om jag inte är i toppskick riktigt än.

1 kommentar: