torsdag, november 6

Efter en riktigt trevlig gårdagskväll med kycklingsallad, kladdkaka, godis, jag har aldrig och en hel del hemligheter så är jag helt slut i magen. Gudarna vet om det är mättnad eller muskelvärk av skrattande (Sarahs skratt är fint <3), men slut är jag. Sarah och Jenny for kring... eh, halv ett kanske, men inte kunde jag somna då inte. Tala om att vara helt uppe i varv. Låg vaken till fem, men jag vet inte riktigt vad jag gjorde. Kollade på icanhascheeseburgerz.com, typ... där har man det lilla man gör ett tag :)

Vaknade kring tolv av att mamma sa att jag borde stiga upp och äta. Min värld, som just då bestod av min säng, var allt för skön för att avstå ifrån, så jag drog täcket över huvudet och protesterade.
Kring klockan halv två kikade en rörmokare in i mitt rum. Det är inte nog med att vi ska ha folk som bygger om i huset så att man inte kan gå på toa där nere, nej, då ska det komma rörmokare, elektriker och allt annat som man möjligtvis kan ha som yrke. Nåja, denna tidigare nämnda rörmokare ville ha sig en god titt på mina element. Yay. Medan han stod och tömde mitt element på luft (vilket jag inte visste att man kunde) så frågade han mig om jag var sjuk, eftersom jag fortfarande ligger i sängen. Eller ja, jag hoppas att det var det han grundade sin fråga på. Haha, mitt svar blev "Öööh, nää, egentligen inte... jag råkade bara sova lite länge", varav han såg förvirrad ut och utbrast "på en tooorsdag?" (se Johan Glans, Stockholm live).
Nä, han sa inte det egentligen, men han såg ut som att han tänkte det.

Det är lite pinsamt att jag sover så länge. Och nu kommer Jocke hit och jag har inte ens stigit upp. Tack och lov har jag klätt på mig, i alla fall. Eller, ja, inte tack och lov för att just Jocke ska hit, för det skulle väl inte spela någon roll. Men det känns som en tröst att jag i alla fall gjort någonting idag. Jag kan ju alltid säga att jag bloggat också, för det har jag ju... snart :D

2 kommentarer:

  1. ja mitt skratt är fint ^^ eller så inte... haha dock blåmärke från din elchock XD

    SvaraRadera