måndag, november 17

Helgen

Sedan i fredags har jag hunnit vara till Umeå och hämtat hem allting, så nu har jag flyttat hem helt och hållet. Dessutom har jag lyckats dra på mig en onödig utgift på 770 kr. BAJS!
Jag har också varit till Johanna i Ursviken och ätit god middag och lekt roliga lekar, spelat Guitar Hero och dessutom Diablo 2 med Jocke igår kväll och idag på dagen.

Nu ligger jag här i min säng och är måttligt uttråkad. Ska betala räkningar som egentligen borde blivit betalda betydligt tidigare, men som legat i Umeå och ruttnat så att jag inte kunnat göra det. Dessutom måste jag ordna med adressändring. Dumma jag har inte tänkt på det tidigare.
Hmm, joo, sen står det massor med lådor i mitt rum, så jag har det jag gör idag :/

3 kommentarer:

  1. Ställningsbyggarn ska lära dig hur man spelar GH på expert ;)(måste skynda mig å lära mig de sj först, så läs inte de som står i parentesen, har du redan gjort de så är du skyldig mig 50 Nathalie-pussar och en månskensprommenad tillsammans i norrlands skogar)

    SvaraRadera
  2. Svar till din kommentar på min blogg: Tummen Upp till att du ska läsa Låt Den Rätte Komma In, vilket jag funderar på att inte göra för att jag inte vill det ska förändra mitt intryck av filmen, men kommer nog tillslut läsa den ändå: Tummen Upp ... I RÖVEN över att fundera på att gå och se Twilight. Eller jag vet inte, den känns bara så intetsägande, småtråkig och melodramatisk ... den väcker knappt någon känsla i mig alls, ärligt talat ... du kommer säkert gilla den.

    SvaraRadera