torsdag, november 13

Cooling

Imorse (alltså när jag vaknade... klockan ett...) bestämde jag mig för att gå ut och gå. Främst för att fota frosten (vilket jag inte var ensam om idag ^^), men också för att mamma tjatat på att jag borde röra på mig. När det var bestämt så tog jag kameran i ena handen och Champis koppel i det andra. Härligt att vara ute och gå på "morgonen", även om det blev rätt kallt om händerna.

Kom hem, spelade piano lite, men jag orkade inte med det så värst länge, så jag gick upp till datorn. Bestämde mig för att fara till stan för att köa med Samuel, så jag tog bussen klockan fyra. Det var väldigt länge sedan jag åkte buss, men det är någonting jag verkligen tycker om. Det har jag alltid tyckt om också. Kanske inte från Umeå till Skellefteå och vice versa, men just från Kusmark till Skellefteå, det är lagom avstånd. Liiiite för kort, men.
Nåja, väl framme i stan träffade jag Albin och vi gick och åt på Subway och sedan träffade vi Samuel utanför CK. Stod där och köade med honom, spelade lite rollspel med han som stod bakom oss i kön (som egentligen inte skulle köpa wow, utan bara följde med sin kompis) och sedan for jag hem med tio i tio-bussen.

Joakim hämtade upp mig i byn och sedan åt vi rostade mackor och klementiner och sedan gick vi och la oss. Stackarn ska ju upp till skolan imorgon. Själv ligger jag här och skriver, men det börjar kännas frestande att sova snart... :) typ nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar