fredag, november 28

Morgon

Det är helt otroligt! De senaste två fredagarna har jag väckts klockan sju för att sedan få veta att jag kan få fortsätta sova till nio, ungefär. Jag hade då legat och vridit mig i oro, skapat konstverk av kuddar som möjligtvis skulle kunna göra det bekvämare för mig, men trots detta inte fått mig en blund före halv tre. När jag sedan väl hade somnat så fick jag en armbåge i huvudet av min älskade pojkvän och sedan fick jag även ett knä i magen. Poor me!
Fick den stora äran att skjutsa min syster till skolan idag, så därför är jag vaken nu (okej, klockan är tio nu, men ändå).

På nedervåningen låter det som att ett medelålderspar håller på att skiljas och samtidigt riva vårt hus. Dock är det bara snickarna som bygger om vårt badrum. Måste gå ner och kolla vad de gör egentligen :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar