fredag, november 7

Och du vet hur jag mår...

Det blir lite tråkigt här hemma på dagarna. Jag försöker roa mig själv, men det finns inte mycket att göra till sist. Blir mest att jag klickar runt på olika bloggar och hoppas att de ska uppdateras, men det händer sällan, så då får jag hitta på någonting annat. Dessutom finns det inte mycket annat man kan göra utan pengar... tyvärr.

Jag saknar två personer som jag inte har träffat på jättelänge. Nu är det höst igen och det är som vår årstid. Jag kommer aldrig att glömma det vi hade ett tag. Öppnar fönstret ibland på nätterna och känner den kalla luften strömma in och fylla mina näsborrar. Så ska det vara. Kallt, vantar, löv, frost, snö...
Ja tack, snön får gärna komma. Precis som Mikael är jag också uppfylld av en fruktansvärd jullängtan, så: yes please!

Imorgon ska vi nog (förhoppningsvis) vara hos mig. Så om du har lust att komma till mig så är det bara att komma! Eller, ja, du får gärna säga till innan :)

1 kommentar: