måndag, mars 17

"Stal symaskin
Strax före 15 stal en gärningsman i 40-års åldern en symaskin från Huskvarna butiken på Storgatan i Linköping. Gärningsmannen uppges ha sprungit från platsen."
:D
måste sett kul ut
"Han tog korsstygn över storgatan."
nej han zick-zackade över stora torget
enligt polisen
sen sydde de in honom
2 månader för förargelseväckande broderi
han hann aldrig STICKA särskilt långt
Det virkar lite skumt det där..
jag har tappat tråden.
han hade STRUKIT omkring länge kring butiken innan han slog till tydligen
men spännande, man sitter som på nålar..
Ingen mönstermedborgare precis...
Jag tänker inte ge mig in och nysta i den här diskussionen...
sax så mycket!
Pågår mycket otyg i den där stan.
Du tar det till sin spets.
ja... ändå känner jag ett stygn av oro över att jag missat nåt...
Lite söm kanske löser problemet.

-------------------------
"Women is good for cooking, cleaning and sucking dick, and that's about it!"
yep, true
dom har bra damage ljud i q3 också
-------------------------
usch, jag drömde att jag sprang omkring och stoppade snoppen i skorstenar inatt
-------------------------
sagan om ringen är en jävla fet trend nu
mm..
precis som när vi hade CS-boomen för några år sen...
sagan om pingen
;P
-------------------------
finns en tjej på jobbet som jag brukat snacka med, hon är snel
hon berättade om sitt ex
jassau?
som sa "kan inte vi ha ett uppehåll i typ 6månader, jag måste spela diablo2"
(HAHAHA, GE MIG DEN POJKVÄNNEN!)
-------------------------
Jag har 80 finalfantasy album, vad har du?
jag har ett liv
-------------------------
Jag är en äldre man på 45 vårar som blir extremt upphetsad av att se min katt äta margarin samtidigt som jag åker berg-och-dal-bana naken och smörjer in mig sjäv med jordnötssmör... är detta normalt?
-------------------------

HAHA, okej, nu får det räcka xD Men gud vad jag skrattar... det här är SÅ min humor :D

3 kommentarer:

  1. Vad är allt det där för något? xD

    SvaraRadera
  2. Samuel:
    www.warpdrive.se

    SvaraRadera
  3. HAHAHA
    * Friida is away: städar
    kddn^afk> kvinnan vet sin plats
    kddn^afk> :>
    FFR> har inte kvinnan flertalet platser? :O
    kddn^afk> egentligen inte
    FFR> sängen, köket?
    kddn^afk> högst 4-5 kanske
    FFR> :P
    kddn^afk> mataffären, köket, sängen, tvättstugan
    kddn^afk> hmm
    'kddn^afk> sen är hon lite omkring då hon dammsuger iofs

    SvaraRadera