onsdag, mars 5

Jag har jättemycket hårspray i håret nu (det känns typ klistrigt) och det har varit rejält tovigt. Louise har tagit roliga/coola bilder på mig idag, och de blev typ rätt bra :) en del i alla fall ^^ (man kan ju inte vara alltför självgod)

Morgonen var kanske inte en höjdare, men jag får leva med att det går upp och ner :/
Bråkade med mamma och båda var allmänt tjuriga.

Hej, jag har ångest över skolarbete som jag inte får gjort nu på lovet, jag mår illa över mitt kärleksliv (fast det är ju rätt dött, så det kanske inte är någonting att må illa över egentligen, om det inte ens finns?), jag har ingenting jag är riktigt bra på och jag har riktigt dåligt självförtroende i normala fall (idag fick jag en liten kick). Hur är det med dig?

Hej, jag har underbara vänner och jag har haft en jätterolig kväll med Louise, jag har fruktansvärd tur och jag är egentligen smygbra på ganska många saker (även om ingenting är speciellt utstickande). Hur är det med dig?
Btw så är jag bättre än dig på piano!

Imorgon måste jag egentligen upp rätt tidigt, för jag har tid hos Solveig, och så har jag körlektion. Sedan har jag teori på kvällen, och däremellan hade jag tänkt hinna träffa Alexander :)

Och på fredag är det eon, vilket jag ser fram emot :) även om jag egentligen inte har tid, så är det liksom prio.1

Lördagen och söndagen kommer (om inte annat föreslås) spenderas med all läxa som jag egentligen borde ha gjort under lovet. Jag vet, jag är bäst på att skjuta upp allting och sämst på att göra saker i tid. Men tje tje, det är så det är... (Ja, jag vet... Fossland måste dödas)

(Jag har kommit fram till att jag älskar paranteser (men det visste vi redan) (OOOH, en parantes inom en parantes! OCH EN TILL!) (Ja, jag är trött))

1 kommentar:

  1. Du är grym på att stå modell :) Har tittat igenom bilderna nu på morgonen och utan att skryta (haha) så måste jag nog säga att de blev så JÄVLA BRA! Jag hade vissa föraningar om att du skulle vara fotogenisk...men inte SÅ fotogenisk! Jag blev glatt överraskad, håller redan på att planera nästa fotosession ;)

    SvaraRadera