fredag, mars 28

Dagens...

Dagens sysselsättning:

Det kommer att ta ett år innan det här inlägget blir färdigt, eftersom jag håller på att ladda in tusen bilder från kameran just nu (och jag hade tänkt ha med åtminstone en).

Men under tiden som jag väntar på att det ska bli färdigt så kan jag berätta om de två senaste dagarna. Igår kom Caroline hit (efter vissa villovägar) och vi fikade och spelade piano och stod på knarriga golv och sjöng. Idag satt jag ute och läste i den UNDERBARA-.- naturkunskapsboken och fasade inför provet, eftersom jag i princip fattar nada. Mamma tog efter en stund ifrån mig boken och utbrast: "Men det här som är så roligt och intressant!". Jag kan bara dra den slutsatsen att folk är olika... Eller att min mamma inte är riktigt riktig. Jag vet inte vilket.

Dagens outfit:
Systers mjukisbyxor från IOGT (öööh, inte vet väl jag)
Randigt linne från H&M
Fleecejacka
Kängor
Hell yeah! Sådär ska outfitbilder se ut!

Förresten så är det jag som har skrivit kommentaren längst ner på det förra inlägget. Visste inte att jag var inloggad på Carros användare :P

1 kommentar:

  1. Hahaha. vilken makt du hade där i några timmar. Inne på min användare! Jag glömde att logga ut...

    SvaraRadera