onsdag, mars 26

Som alltid när jag ska göra läxa så kommer jag på att det är mycket roligare att blogga istället!
Sitter här och kämpar med mina kompletteringsuppgifter som jag gett mig den på att bli klar med under det här lovet, men det känns inte hopplöst längre.

Min lista över saker som jag känner mig sugen på just nu:

...äta glass
...vara med Carro (läste våra bloggar från novemberlovet och kom på att det var fint)
...bli färdig med allt skolarbete
...sol och promenader med någon jag tycker om
...egen lägenhet
...nya kläder
...nystädat + sol + A Fine Frenzy vore riktigt bra

Är det någon som vet vilket datum vi var och såg Kafka-pjäsen? Eller som åtminstone har ett hum om vilken månad det var? :P Jag ska nämligen skriva loggbok om ett teaterbesök, och jag kan inte komma på vilket datum det var.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar