onsdag, mars 26

Nu känns det som att jag omöjligt kommer klara av de här kompletteringsuppgifterna. Frågorna är ställda på ett sådant sätt att man inte på något möjligt sätt kan hitta svaren på internet, eller i någon historiabok för den delen heller. Man måste alltså ha anteckningarna från lektionerna, vilket jag inte har, eftersom jag dels inte var på lektionerna eller för att jag tappat bort dem. Jag känner mig tragisk. Och jag menar; varför i hela friden har jag fått i uppgift att berätta om en serie där allt står på franska så att jag inte förstår vad de säger? Tur att Daniel är snäll och översätter i alla fall.

Jag kände mig sugen på att ge musiktips. Vilket är lite svårt att göra på sin blogg, eftersom man inte vet vem som läser... Men hey, det får gå ändå!

Loney, Dear - The city
Johnossi - Family values
Ani Difranco - You had time
Tori Amos - A sorta fairytale
A Fine Frenzy - Almost lover
Lucksmiths - Remote control
Mewithoutyou - January 1979
The Hives - You got it all... wrong
Frou Frou - It's good to be in love
Katie Melua - What I miss about you
Logh - The contractor and the assassin


Hell yeah! Där har du bra musik som jag inte är less på än!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar