söndag, mars 9

Några av bilderna som Louise tog i onsdags :)
http://imgonnabuyagun.bilddagboken.se

Lovet har gått alldeles för fort, och jag har hunnit med väldigt mycket, men samtidigt väldigt lite. Och jag har spenderat alldeles för mycket pengar. De är nämligen slut nu :'( Och vad har då JAG spenderat pengar på? Mat, bussresor och kläder är mitt svar...

Är jag peppad på skola imorgon? Inte direkt - men jag är inte heldeprimerad heller...
Vi ses imorgon, folks! Eller så gör vi inte det, och då är det synd om dig ^^ ;P
Kram!



Den gjorde min kväll... Se gärna deras andra videos som inkluderar bland annat "How to be gangster", "How to be emo" och "How to be nerd".

2 kommentarer:

  1. Dessa asiater http://iputatextonimage.com/wp-content/you-want-mirron-dollar.jpg

    SvaraRadera
  2. Ahw! Underbara bilder. Jag fattade inte riktigt vad du var på i fredags, jag satt och funderade ett tag men kunde inte komma på det. Jag har bara druckit en massa vin och läst en massa böcker...oj vad franskt det lät.

    SvaraRadera