torsdag, mars 27

Här går jag och skämmer bort er med hela TRE blogginlägg för gårdagen, och så är folk så oförskämda och kommenterar inte när jag lagt ner så mycket (xD) tid på att skriva det där! :(
Hmpf, dagens ungdomar... på min tid... och jag minns när... å jo, vettu....

Idag väcktes jag och drogs med ut på skoter. Jag vaknade inte riktigt till förrän vi kommit en bit och då undrade jag var jag hade hamnat. Min säng som varit så varm och skön...
Men nu är jag tillbaks i värmen och jag funderar på vad jag ska göra resten av dagen. Antagligen kommer jag försöka göra kompletteringar till HiB och KUHI. Antagligen kommer det inte gå så bra. Antagligen kommer jag inte ta på mig några byxor idag, utan jag kommer springa runt i mina fina, grå leggings resten av dagen. Antagligen är det inget fel med det.

Men VAR är solen? Var är värmen? Jag vill ju ha vår. Jag vill bli sådär vårglad och få sjöblöta skor för att all snö smälter.

7 kommentarer:

  1. Så du skriver för dina läsares skull och inte för din egen? :P haha

    SvaraRadera
  2. Haha, nä, egentligen skriver jag väl för min egen skull, men det är ju alltid roligt om någon kommenterar :D

    SvaraRadera
  3. Du, jag svarade faktiskt på ett, så klaga inte! Sen så har det varit varmt nu på kvällen, iaf i hamn.

    SvaraRadera
  4. vi har haft det rätt varmt de senaste två dagar :) det var skönt att kunna njuta av solskenen

    SvaraRadera
  5. Snart närmar våren oss, håll ut !

    SvaraRadera
  6. samuel: Jaja, jag klagar inte ^^
    Vad gjorde du i hamn?

    frederik: Åh, fusk! Jag vill också ha varmt :(

    askungen: I will try

    SvaraRadera
  7. You clagued.
    Jag spelade fotboll, ofc!

    SvaraRadera