fredag, januari 29

Lugnande medel

Goder afton! Den här helgens lan började i afton. För att förtydliga så kan jag ju säga att JAG inte lanar... jag råkar bara bo i ettan det lanas i. Jag råkar vara den som får diska och städa före och efter lan. Okej, Joakim har faktiskt dammsugit idag, det ska jag inte sticka under stolen med.
Nu låter jag kanske väldigt bitter och det var jag tidigare idag, vilket resulterade i att när jag bäddade sängen så rev jag upp Jockes halva och bäddade bara över den med överkastet, medan min sida låg där fin och prydlig. Ångrar mig lite nu, men jag kan ju inte diskret lyfta på överkastet och bädda om där under utan att någon börjar undra vad jag sysslar med.
Jag blir så impulsiv när jag är arg.

I alla fall så är jag på bättre humör nu. Det är ju trots allt fina grabbar som är här. Och imorgon kommer Sarah hit och ger mig lite kvinnligt sällskap! Dessutom har jag tagit en lång dusch och smetat in ansiktet med en ansiktsmask som jag ska gå och tvätta bort nu, så jag kör på en lätt spabehandling ikväll för att lugna mig ytterligare.
En kopp te väntar sen.

1 kommentar: