måndag, januari 18

Den gamla vanliga sömnlösheten, ni vet

Imorgon börjar skolan!!! Aah... Och självklart kan jag inte somna. Men så har det alltid varit när jag ska börja något nytt. Som tur är så börjar jag inte förrän klockan ett imorgon, så jag kanske hinner få mig någon sömn ändå.

I torsdags for jag till Sarah och jag har hängt där fram till lördag förmiddag, då jag, hon och Rocky tog bussen till Skellefteå.
Under min vistelse där hann vi med shopping, ett halvt låtskriveri, några animeavsnitt, kowareteiku sekai spelades x antal gånger xD, planering inför eventuell(a) resa/resor till Stockholm/Uppsala, brända mackor, cosplay o.s.v.

Idag har jag lovat Jocke att jag ska börja spela Dragonica. Dock vet jag inte när jag ska ha tid med det, men ja, nu har jag lovat i alla fall. Fast jag får igen det, för han har lovat mig grejer också ^^ Laddar hem spelet just nu, i alla fall... Internet går därför rätt så segt :/

2 kommentarer:

  1. tack för helgen gumms! ;D kowarete iku sekai!!!!! my kind of song ohohoho x) P.S var du tvungen att nämna mitt failure T_T haha

    SvaraRadera
  2. No problem, babe ^^
    Haha, jo, till och med Jocke gillar den ju ;)

    Mina läsare tror nog hellre att det är mitt failure, eftersom alla vet att jag failar i köket -.-

    SvaraRadera