fredag, januari 8

Jag har funderat på att skicka ett sms till mina kompisar som jag inte träffat på länge och fråga om vi ska hitta på något. Men jag vet inte. Antingen är det för att det känns som att jag kommer att väcka några om jag smsar nu som jag inte gör det, eller så är det för att jag vet hur svaren kommer att låta ändå. Att typ två av tolv kan, kanske. Det känns så deppigt varje gång man får ett nej-svar och liksom ändå ska försöka låta positiv och säga "Jamen, då tar vi det en annan gång då, ha det bra!" när man vet att man mest troligt kommer att få samma svar nästa gång.

Nåja, vi får se. Förmodligen skickar jag sms ändå. Jag vill ju träffa mina vänner.

Sedan ska jag ringa till Posten (om jag inte kan få Jocke att göra det när han vaknar) och höra varför vi inte fått någon post sedan före jul någon gång. Fasar lite inför räkningarna som eventuellt ligger på hög/har passerat "bäst före datum" -.- Hoppas vi inte blir av med elen/internet för det här, bara :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar