måndag, januari 25

På skolan

Sitter på skolan och fördriver lunchen fram till klockan ett. Har skrivit ut x antal papper. Det är mycket man ska komma ihåg att hitta information om.
Härnäst blir det PBL (Problembaserat lärande) där vi har ett fall som ska lösas med kommunikationssynvinkel och jag har skummat igenom fallet lite. Problembaserat lärande går ut på att vi får ett papper med en situation och sedan ska vi diskutera i vår grupp vad vi tycker verkar vara problemet och komma fram med en del frågeställningar som vi sedan far hem och letar svaren till.Tror att det kan bli riktigt roligt! :D
Efter det så ska vi till sjukhuset och ha information om KTC (Kliniskt träningscentra), vilket är ett ställe där vi har små praktiska träningsövningar där man turas om att vara vårdare och vårdtagare. Typ provar på att ha blöja på sig, raka folk, hur det känns att bli matad o.s.v.
Tror att det kan vara väldigt intressant och lärorikt. Idag ska vi dock bara ha information om vad man gör där och så, som jag har förstått det.

Ikväll ska jag försöka boka biljetter till UppCon i alla fall :) Satt och läste om det igår och pratade lite med Julia och Sarah. Nu har Julia fått klartecken från mamma att fara, så jag väntar bara på Sarah och Rockys besked ;)
Annars har jag inga planer för kvällen, men det blir nog förmodligen.... SOOOOVA, eftersom jag sovit 1½ timme inatt (ja, lanet som var hos oss i helgen förstörde min dygnsrytm igen -.- fucka you dorphin!!) Jocke tippade på att jag skulle somna före maten, men lite längre än så kan jag nog hålla mig ;) I hope.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar