måndag, februari 1

..

Nu är jag vaken!
Eller ja, jag har varit det ett tag, så för att fördriva tiden och samtidigt vila lite så har jag sorterat in allt papper vi fått från skolan i en pärm, så nu känner jag mig duktig! :)

I helgen har det varit lan här och vi har bland annat lagat tacos tillsammans, tittat på festliga youtubeklipp med Captain Falcon, planerat blekning av hår :O o.s.v.

Igår var jag hem till Kusmark för att äta middag med dem (yay, chicken thai <3) och vi såg även Sherlock Holmes-filmen! :) Fast jag hade ju sett den förut, men den är ju rätt bra så det går bra att se den flera gånger ^^

Om två timmar ska jag börja göra mig i ordning för skolan, för jag börjar halv nio och sedan går jag till fyra någon gång, men vi har "hål" mellan tolv och två, tror jag att det var, så jag far hem då och så kanske jag får ta mig en liten powernap (A)

Kram!

2 kommentarer:

  1. Vem är Captain Falcon? Och som svar på ditt inlägg i min blogg, ja nog borde man ju kunna träffas nån gång, kanske till veckan?

    SvaraRadera
  2. Svampi:
    http://www.youtube.com/watch?v=FFtw7qW7Vcw

    SvaraRadera