tisdag, november 24

Vampyr

Klicka på bilden för större version

Foto: Hea
Make up: Hanna
Hår: Simone
Modeller: Jag och Hanna

En bild från fotograferingen igår! Det var så himla roligt - alla som var där är så trevliga att man inte märker att man varit där i fem timmar, utan det känns som att man nyss kommit dit! :D
Och Hanna var jätteduktig som offer, även fast hon började tokfnissa när jag skulle "bita" henne på halsen, haha :)

-----------------

Jag är i Kusmark just nu och ska vara hundvakt imorgon. Ikväll har jag inte gjort så mycket (jag vaknade klockan 18.00) annat än att jag har bakat Pitekaka. Och den blev SÅ god!
Jag är bättre på att baka än på att laga mat, kan vi ju dra som slutsats. Men jag har blivit bättre på att laga mat sedan jag flyttade hemifrån också. När man måste så kan man.

Hundvakt imorgon och så ska vi baka inför adventsfikat i helgen på onsdag eller torsdag.
Men jag hade gärna hunnit förbi Sarah i veckan också, så det är ett litet dilemma. Får se om jag hinner det. Det skulle behövas, i alla fall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar